Εν όψει των Χριστουγέννων, την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε εκκλησιασμός των μαθητών Γυμνασίου-Λυκείου του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ Τρικάλων, στον Ιερό Ναό Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης. Με σεβασμό, τα παιδιά παρακολούθησαν τη λειτουργία, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς τους. Οι περισσότεροι εξ αυτών Διαβάστε περισσότερα…
