Εορτασμός Παγκόσμιας Ημέρας Παχυσαρκίας στο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.

Την Τετάρτη 5 Μαρτίου 2025, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παχυσαρκίας, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού Προγράμματος Αγωγής Υγείας “Μαθαίνουμε, Επιλέγουμε, Ζούμε υγιεινά”, οι μαθητές/τριες της Δ’ Γυμνασίου του σχολείου μας συμμετείχαν σε βιωματική δράση που οργάνωσαν και συντόνισαν οι υπεύθυνες Διαβάστε περισσότερα…