Την Τετάρτη 5 Μαρτίου, το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχτεί τους διασώστες του ΕΚΑΒ, κ. Μίχο Γεώργιο και κ. Μπαλιάμη Μαργαρίτα, οι οποίοι εργάζονται ως πλήρωμα ασθενοφόρου και εκπαιδευτές. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από Διαβάστε περισσότερα…
