Τη Δευτέρα 10 Μαρτίου 2025, κλιμάκιο του Περιφερειακού Τμήματος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού με υπεύθυνη Νοσηλεύτρια-Εκπαιδεύτρια την κα. Ελένη Γιοβανοπούλου, επισκέφθηκε το σχολείο μας και πραγματοποίησε επιμόρφωση των μαθητών/τριών των τμημάτων της Δ’ Γυμνασίου μετά από πρόσκληση των εκπαιδευτικών κα. Διαβάστε περισσότερα…
