Ασφαλής Χρήση Υπολογιστών και Διαδικτύου – Αντιμετώπιση Διαδικτυακού Εκφοβισμού

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Αγωγής Υγείας “Ασφαλής Χρήση Υπολογιστών και Διαδικτύου – Αντιμετώπιση Διαδικτυακού Εκφοβισμού”, με συντονίστρια την κ. Χρυσούλα Καρανάσοιου (κλ. ΠΕ86) και υπεύθυνες εκπαιδευτικούς την κ. Αργυρώ Ζαρούλα (κλ. ΠΕ86) και την κ. Αθανασία Τσακίρη (κλ. ΠΕ02), υλοποιήθηκαν δράσεις Διαβάστε περισσότερα…