Με αφορμή τον άξονα “Σχέσεις μεταξύ των μαθητών – Κάνω Like στη Φιλία” , οι μαθητές της Β΄ Λυκείου, μαζί με μαθητές από διάφορα τμήματα του σχολείου, δημιούργησαν μια τοιχογραφία εμπνευσμένη από τα “Ηλιοτρόπια” του Vincent van Gogh. Η δράση Διαβάστε περισσότερα…
Ημέρα: 5 Μαΐου 2026
Το σχολείο μας… έστειλε κώδικα στο διάστημα!
Οι μαθητές/τριες των τμημάτων ΑΛ2 και ΒΛΠ συμμετείχαν με ενθουσιασμό στο ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Astro Pi Mission Zero, το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε μαθητές από όλη την Ευρώπη να δημιουργήσουν το δικό τους πρόγραμμα και να το στείλουν στον Διαβάστε περισσότερα…
