Ψηφιακό ημερολόγιο για το έτος 2026

Με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάζουμε τη δημιουργία ενός ψηφιακού ημερολογίου για το έτος 2026, το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από μαθητές/τριες του σχολείου μας στο πλαίσιο της λειτουργίας του ομίλου «Καλλιτεχνικό Εργαστήριο».

Το ημερολόγιο αυτό αποτελεί το αποτέλεσμα μιας συλλογικής και δημιουργικής προσπάθειας. Για κάθε μήνα του έτους οι μαθητές/τριες εμπνεύστηκαν, σχεδίασαν και κατασκεύασαν πρωτότυπες δημιουργίες, τις οποίες αποτύπωσαν φωτογραφικά. Οι κατασκευές τους αντλούν θέματα από τις εποχές, τις γιορτές και το φυσικό περιβάλλον αποτυπώνοντας με ευαισθησία και φαντασία τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά αντιλαμβάνονται τον χρόνο και τις αλλαγές του.

Μέσα από τη διαδικασία αυτή, οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν τη δημιουργικότητά τους, να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας και ομαδικότητας, αλλά και να εξοικειωθούν με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων για την παρουσίαση της δουλειάς τους. Παράλληλα, ενισχύθηκε η αυτοπεποίθησή τους, καθώς είδαν το έργο τους να αποκτά μορφή και να παρουσιάζεται σε ένα ευρύτερο κοινό.

Η υλοποίηση της δράσης πραγματοποιήθηκε με την καθοδήγηση και υποστήριξη των υπεύθυνων εκπαιδευτικών, της υποδιευθύντριας Τσακίρη Αθανασίας και της εκπαιδευτικού Γεωργολοπούλου Μιχαέλας, οι οποίες ενθάρρυναν και στήριξαν τους μαθητές/τριες σε κάθε στάδιο της δημιουργικής διαδικασίας.

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές/τριες για τη φαντασία, την επιμονή και την ενεργή συμμετοχή τους. Το ηλεκτρονικό ημερολόγιο αποτελεί ένα ζωντανό παράδειγμα του τι μπορούν να πετύχουν οι μαθητές/τρεις όταν τους δίνεται ο χώρος και η έμπνευση να δημιουργήσουν.

Για να δείτε το ψηφιακό ημερολόγιο πατήστε εδώ