Την Παρασκευή 06 Μαρτίου 2026 όλοι οι μαθητές και μαθήτριες του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ Τρικάλων συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις παίρνοντας θέση κατά του Σχολικού εκφοβισμού και της βίας και υπέρ την Φιλίας, της Αλληλεγγύης και της Κατανόησης της Διαφορετικότητας.
Οι μαθητές του Γυμνασίου χωρίστηκαν σε 2 ομάδες. Και οι δυο ομάδες παρακολούθησαν μικρά βίντεο και παρουσιάσεις σχετικά με το φαινόμενο του bullyingστο σχολείο, ενώ συμμετείχαν σε συζήτηση καταθέτοντας τις δικές τους απόψεις για τέτοια περιστατικά. Η 1η ομάδα άκουσε ένα τραγούδι που δημιούργησε για τη συγκεκριμένη μέρα η καθηγήτρια πληροφορικής κ. Μιχαλάκη Βίκυ και μέσω φύλλου εργασιών εστίασε στους στίχους του.
Για να ακούσετε το τραγούδι πατήστε εδώ
Η 2η΄ομάδα μέσω διαδραστικών παιχνιδιών επεσήμανε τις κακοποιητικές συμπεριφορές στα σχολεία και τις ενέργειες στις οποίες μπορούν να προβούν.
Έπειτα, όλοι οι μαθητές και μαθήτριες έγραψαν λέξεις με θετικό πρόσημο σε χάρτινα χρωματιστά φυλλαράκια και τα κόλλησαν στο Δέντρο της Φιλίας, το οποίο επιμελήθηκε ο καθηγητής Εικαστικών κ. Γεωργίου Μάριος. και η ψυχολόγος κ. Θωμοπούλου Χρύσα.

Στο τέλος οι μαθητές συμμετείχαν σε βιωματικά παιχνίδια στο προαύλιο του σχολείου, τα οποία αποσκοπούσαν στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, αφού προσπάθησαν να μπουν στη θέση των θυμάτων bullying, αλλά και στην αλληλεγγύη και αλληλοϋποστήριξη που πρέπει να έχουν μεταξύ τους.
Τις δράσεις συντόνισε η Σύμβουλος Σχολικής Ζωής κ. Ντούτσια Ελένη
Στην 1η ομάδα Γυμνασίου συμμετείχαν οι καθηγήτριες κ. Μακρή Σάσα, κ. Μιχαλάκη Βίκυ, κ. Λούτσου Ειρήνη, κ. Ίμβριου Φιλιώ, η ψυχολόγος κ. Παρασκευά Βάσω και η κοινωνική λειτουργός κ. Καπλάνη Βαλάντω.
Στην 2η ομάδα συμμετείχαν οι καθηγήτριες κ. Ντούτσια Ελένη, ο καθηγητής κ. Κόρκος Ηλίας, η ψυχολόγος κ. Θωμοπούλου Χρύσα και η κοινωνική λειτουργός κ. Θώμου Βούλα.








