Στο πλαίσιο του Προγράμματος Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης του σχολείου μας «Το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα από τη σχολική κοινότητα στην καθημερινή ζωή», πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου, την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου, την Τετάρτη 1 Απριλίου και Τετάρτη 29 Απριλίου 2026 βιωματικές δράσεις στο θερμοκήπιο του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ., με απώτερο στόχο την ενεργό συμμετοχή των μαθητών/τριών σε ζητήματα αειφορίας και προστασίας του περιβάλλοντος.
Η Ομάδα δράσης του Προγράμματος συμμετείχε ενεργά σε δραστηριότητες παρατήρησης, συνεργασίας και συζήτησης, προσεγγίζοντας με βιωματικό τρόπο τις συνέπειες των καθημερινών μας επιλογών στο περιβάλλον. Επιπρόσθετα, συνειδητοποίησε τη σημασία της υπεύθυνης διαχείρισης των φυσικών πόρων, της ανακύκλωσης, της εξοικονόμησης ενέργειας και της υιοθέτησης οικολογικών πρακτικών.
Το θερμοκήπιο του σχολείου αποτέλεσε έναν χώρο δημιουργικής μάθησης όπου οι μαθητές/τριες συνέδεσαν τη θεωρητική γνώση με την πράξη, καλλιεργώντας παράλληλα περιβαλλοντική ευαισθησία και οικολογική συνείδηση.
Μέσα από τη βιωματική εμπειρία αναπτύχθηκαν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας για τη δημιουργία ενός πιο φιλικού και βιώσιμου σχολικού περιβάλλοντος. Παράλληλα, ενισχύθηκε η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, καθώς οι μαθητές/τριες κατανόησαν ότι ακόμη και μικρές καθημερινές πρακτικές μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και στην υιοθέτηση στάσεων και συμπεριφορών που προάγουν την αειφορία.






