Εορτασμός των Τριών Ιεραρχών: Εκκλησιασμός και Κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας των Μαθητών/τριών του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ

Την Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2026, με αφορμή την εορτή των Τριών Ιεραρχών, οι μαθητές/τριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε εκκλησιασμό στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου Ράξας, τιμώντας τους προστάτες της Παιδείας και των Γραμμάτων με σεβασμό και κατάνυξη.

Μετά την ολοκλήρωση του εκκλησιασμού, ακολούθησε στην αίθουσα εκδηλώσεων του ναού η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας των μαθητών/τριών, σε ένα ζεστό και γιορτινό κλίμα. Οι μαθητές/τριες αντάλλαξαν ευχές για τη νέα χρονιά, με έμφαση στην υγεία, την πρόοδο και την επίτευξη των στόχων τους, απολαμβάνοντας μια όμορφη στιγμή συνάντησης εκτός σχολικής τάξης.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την ανακήρυξη των τυχερών που βρήκαν το φλουρί, οι οποίοι έλαβαν συμβολικά δώρα, προσθέτοντας χαρά και ενθουσιασμό στη γιορτινή ημέρα.

Η συγκεκριμένη δράση συνέβαλε στην ενίσχυση της σχολικής κοινότητας και της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών/τριών, που τίμησαν παράλληλα τη σημαντική εορτή των Τριών Ιεραρχών.

 Ευχόμαστε σε όλους μια χρονιά γεμάτη υγεία, πρόοδο, δημιουργικότητα και επιτυχίες.